Logo Take The Plunge!

Partner in crime, netwerkbuddy, vriendin en klant.

Een paar jaar terug leerde ik Sandra kennen bij de Open Coffee in Nesselande. Het klikte meteen en inmiddels hebben we al heel wat van de regio gezien om samen te gaan netwerken.

Het logo wat ik voor haar mocht maken vorig jaar gaat over haar bedrijf Take The Plunge. In de vorige post liet ik jullie al het moodboard zien en hier zie je het uiteindelijke logo.
Het logo vertelt het verhaal van de verbinding die ze maakt met haar klanten. De golvende lijnen zijn hier een uitdrukking van.
Het gaat over de sprong in het diepe die haar klanten wagen. Net als dat voor haar het ondernemerschap een sprong in het diepe was. Het is de onderdompeling in een taal die cruciaal is voor het leerproces.
En het gaat over rust en ontspanning waar ze voor zorgt door het leren leuk te maken. Het plezier dat ze mensen geeft in het communiceren in een andere taal. Dit vind je terug in de kleuren die gebruikt zijn.

Het was een mooi, soms spannend proces dat ik met Sandra mocht delen met een resultaat dat past als een warme jas.