by gewoon Jet | feb 21, 2023
“Lifestylecoaching met pit….“
Het geheel is meer dan de som der delen. Een hulpvraag die niet
maar één oorzaak of gevolg heeft kan op meerdere manieren bekeken worden. Holist-ica zoekt samen met jou naar een gezonde manier van leven die bij jou past.
Voeding, beweging en gedrag worden op een positieve en bij jou
passende manier aangepakt. Soms een geduldig luisterend oor, soms wat peper erbij. Altijd vanuit een oprechte interesse en het idee jou balans te brengen. Lifestylecoaching met pit.
De hele mens is wat Jessica ziet. Als je wat wilt veranderen aan je lijf is het meestal niet genoeg alleen je voeding te bekijken. Ook wat je aan beweging doet neemt ze mee. En als belangrijkste bron van verandering: je gedrag.
Opgegroeid met een moeder die van pittig hield was de vraag of ik het pepertje mee kon nemen in het logo. Dat is wat ik heb gedaan.
Kleur | Vorm | Fonts
Naast het moodboard is het verhaal van Jessica leidend. Ze heeft een prachtig verhaal over haar ouders en de pit van het pepertje. Een verhaal dat aan haar is om te vertellen.
Haar coachingspraktijk beslaat alle facetten en is echt lifestylecoaching met pit.
De cirkel is rond en geeft richting, precies zoals Jessica het in haar praktijk wil doen. Het pepertje is de schop onder je kont. Het vuurtje dat wordt aangewakkerd.
De kleuren zijn fris en vrolijk, maar wel zacht genoeg, precies zoals Jessica haar clienten begeleid.
Aa
Font: Syne
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
@#!
kijk voor meer info op:
www.holist-ica.nl
“Ben je geïnspireerd geraakt?”
Wil je dat je logo matcht met je interieur? Wil je de verpakkingen van je product betrekken in de vormgeving? Wil je folders die passen bij je uitstraling? Wil je online op dezelfde manier herkenbaar zijn als offline? Wil je het complete plaatje?
En je dromen professioneel vorm geven? Neem dan contact op!
Volg me ook op Social Media
by gewoon Jet | feb 21, 2023
“Meer maken van wat er is“
Onze samenleving is een grote smeltkroes van culturen, mensen met verschillende meningen, verschillende ervaringen en achtergronden. Deze diversiteit maakt het werken in het onderwijs interesant maar soms ook ingewikkeld.
Diversiteit en inclusiviteit zijn nog altijd niet de meest gemakkelijke onderwerpen van gesprek. AddingUp helpt door trainingen en advies over dit onderwerp te geven zodat er een omgeving ontstaat waarin iedereen zich comfortabel genoeg voelt deze onderwerpen te bespreken en te leren van elkaar. AddingUP maakt meer van wat er al is.
Adding UP is het bedrijf van Neeltje Huijing-Schrofer. Zij heeft als sociaal psycholoog onderzoek gedaan naar intercultureel onderwijs en diversiteit. De praktijkervaringen en de kennis die ze heeft opgedaan wil ze binnen het onderwijs inzetten om de uitdagingen die mensen op dit gebied ondervinden te begeleiden. Een wat ingewikkeld en prikkelig onderwerp dat zij durft aan te gaan.
Kleur | Vorm | Fonts
Naast het moodboard is het verhaal van Adding UP leidend. Het gaat over het taboe, de prikkeligheid van het onderwerp, schurend. En daar waar wrijving is ontstaat glans. Samen maken we meer.
De A van Adding UP is puntig en niet regelmatig om te laten zien dat het over een onderwerp gaat dat niet zo recht-toe recht-aan is.
Het plusje van de i vertelt iets over de meerwaarde die het heeft om diversiteit te gebruiken en in te zetten binnen het onderwijs.
Aa
Font: Raleway
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
@#!
“Ben je geïnspireerd geraakt?”
Wil je dat je logo matcht met je interieur? Wil je de verpakkingen van je product betrekken in de vormgeving? Wil je folders die passen bij je uitstraling? Wil je online op dezelfde manier herkenbaar zijn als offline? Wil je het complete plaatje?
En je dromen professioneel vorm geven? Neem dan contact op!
Volg me ook op Social Media
by gewoon Jet | feb 21, 2023
“Meer beleving door beweging!“
Alex Mastwijk van ALMA filmproducties maakt films die emotie uitstralen. Of het nou gaat om het vastleggen van een bijzonder moment (bruiloften en uitvaarten) of dat wat jouw bedrijf uniek maakt. Alex zet iedereen in zijn films in de spotlight.
Bewogen beelden, letterlijk en figuurlijk. Dat is waar Alex goed in is.
“Mijn logo is alles en zoveel meer dat je het moet beleven en niet altijd in woorden is uit te drukken”
Alma filmproducties is zes jaar geleden opgericht door Alex Mastwijk. Het is midden in een moeilijke periode, maar Alex is een enorm positief ingesteld mens en maakt echt een succes van zijn bedrijf.
Zijn logo en huisstijl passen echter niet meer bij de groei die hij heeft doorgemaakt. Hij zegt zelf dat het zonniger mag. Er mag iets van zijn drone te zien zijn.
Van emotie en beweging
Kleur | Vorm | Fonts
Naast het moodboard is het verhaal van ALMA filmproducties leidend. Het gaat over de beweging, de emotie, registreren.
Wat ontstaat is een diafragma, maar dan uitgestrekt dat het een zon wordt. De beweging die er in terug komt is als de propellers van de drone.
De kleuren zijn zonnig. Geel en oranje, met een stoere maar wel warme grijstint. Een warm en bewogen logo is wat er ontstaat.
Aa
Font: Raleway
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
@#!
“Ben je geïnspireerd geraakt?”
Wil je dat je logo matcht met je interieur? Wil je de verpakkingen van je product betrekken in de vormgeving? Wil je folders die passen bij je uitstraling? Wil je online op dezelfde manier herkenbaar zijn als offline? Wil je het complete plaatje?
En je dromen professioneel vorm geven? Neem dan contact op!
Volg me ook op Social Media
by gewoon Jet | dec 13, 2022
“De expert bij lipoedeemklachten”
Ilse is trainer hormoonfactor. Zij heeft zelf lipoedeem en is daarmee ook nog eens ervaringsdeskundige voor haar klanten.
Voor vrouwen met lipoedeem is in de spiegel kijken en voelen en zien dat ze prachtige vrouwen zijn niet zo vanzelfsprekend. De missie van Ilse is het om vrouwen te helpen dat weer
te ervaren.
Het oude logo van praktijk Evenwicht is nog wat zakelijk en ‘rommelig’. Het nieuwe logo mag gevoeliger en meer verhalend zijn.
“Mijn nieuwe logo mag over balans gaan, maar vooral om het gevoel voor de vrouw met lipoedeem”
Het nieuwe logo gaat over die prachtige vrouw, met een lijf dat haar nu nog in de weg zit, maar ook prachtig is en wat ze in haar hart mag gaan voelen.
Zo was de geboorte van Eef een feit. Eef is nog wat verlegen, maar heeft ook al een stap in de goede richting gezet en op weg is naar zelfvertrouwen.
Het logo ontstaat vanuit de vierkanten op zijn punt die uit haar oude logo komen.
Ik doe onderzoek naar lipoedeem en hoe dat eruit ziet. In de ruit komt een vrouw met lipoedeem die zichzelf laat zien. En al snel is daar Eef. Ze wordt bijna letterlijk onder mijn handen geboren. En dat is ook zoals ik haar aan Ilse voorstel.
Meet Eef!
Het is liefde op het eerste gezicht.
Kleur | Vorm | Fonts
Naast het moodboard is het verhaal van praktijk Evenwicht leidend. Het gaat over jezelf laten zien terwijl je het liefste in een donker hoekje weg kruipt. Over schaamte, onzekerheid, en de kracht die daar tegenover staat. Liefde voor jezelf.
De kleuren zijn groen en roze en bruin. In eerste instantie is er een heel felle kleur groen/geel in het palet. Die is wat heftig. Op het moment dat we er roze aan toevoegen zegt Ilse letterlijk: Zo is er meer evenwicht. Precies wat het voor Praktijk Evenwicht moet zijn!
Aa
Titel font: Oooh Baby
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
@#!
Aa
Titel font: Oooh Baby
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
@#!
“Ben je geïnspireerd geraakt?”
Wil je dat je logo matcht met je interieur? Wil je de verpakkingen van je product betrekken in de vormgeving? Wil je folders die passen bij je uitstraling? Wil je online op dezelfde manier herkenbaar zijn als offline? Wil je het complete plaatje?
En je dromen professioneel vorm geven? Neem dan contact op!
Volg me ook op Social Media
by gewoon Jet | dec 13, 2022
“Learn English your way “
Take The Plunge! betekent vrij vertaald: waag de sprong in het diepe! Je leert een taal het beste als je je openstelt en jezelf onderdompelt. Kilometers maken! Daarvoor moet je je wel op je gemak voelen.
Dat is dan ook de missie van Take The Plunge! : jouw Engels vanuit je eigen niveau verbeteren in een ontspannen omgeving.
“Ik dacht dat ik wist wat ik ongeveer wilde, maar niets bleek minder waar.”
Take The Plunge bestaat bijna tien jaar als Sandra bij mij komt voor een nieuw logo. Ze wil de concentrische ringen uit haar oude logo graag behouden. De kleur die ze graag wil is blauw omdat dat voor haar professionaliteit uitstraalt.
De eerste opzet die ik voor haar maak past haar helemaal niet en beide voelen we dat we niet op de goede weg zitten.
Dus starten we weer bij het begin en gaan het gesprek aan. Tijdens het gesprek gebruikt ze regelmatig de kleur groen, en heeft het over rust en ruimte.
Om beter met elkaar te kunnen communiceren in beeldentaal stuur ik haar een heleboel beelden waarbij ik vraag er tien op gevoel te kiezen.
De beelden die ze met stuurt, samen met een aantal woorden vormen de basis van het moodboard.
Kleur | Vorm | Fonts
Naast het moodboard is het verhaal van Take The Plunge leidend. Het gaat over de sprong wagen, onderdompelen, verbinding tussen mensen, communicatie, stroming.
Wat ontstaat zijn vloeiende lijnen, zonder begin en eind. Geluidsgolven en de golven van de onderdompeling zitten erin verwerkt. Het samen komen en weer je eigen pad volgen.
De kleuren zijn groen en blauw. Zij laten rust en kalmte zien. Een taal leren mag leuk en ontspannen zijn. Ze laten ook de rust en kalmte van Sandra zien.
Aa
Font: Quicksand
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
@#!
“Ben je geïnspireerd geraakt?”
Wil je dat je logo matcht met je interieur? Wil je de verpakkingen van je product betrekken in de vormgeving? Wil je folders die passen bij je uitstraling? Wil je online op dezelfde manier herkenbaar zijn als offline? Wil je het complete plaatje?
En je dromen professioneel vorm geven? Neem dan contact op!
Volg me ook op Social Media