De route naar jouw eigen thuis-stijl

N
Goede Start

Intake en offerte

  • We ontmoeten elkaar eerst om eens kennis te maken en te kijken of er een klik is. En wat jouw wensen zijn met betrekking tot een nieuwe thuisstijl. Na dit gesprek maak ik een offerte op maat.
De Eerste Zet

Een nul-meting

  • Direct na akkoord op de offerte starten we met een vragenlijst die ik je stuur. Daarmee krijgen we een scherp beeld van wat er is en waar nog ruis op de lijn zit. Belangrijk om inzicht te krijgen in welke kant de workshops op mogen gaan.
De strategie

Merk-kern en merk-identiteit bepalen

  • In één of meerdere workshops werken we aan het helder krijgen van jouw merkpersoonlijkheid.
    We zoeken naar jouw: visie & missie, je kernwaarden, wat is het archetype dat jou ondersteunt in je communicatie en wie is je doelgroep?
De plezier van het spelen

Van strategie naar designkeuzes

  • We ontmoeten elkaar (online) om de uitkomsten van de workshops te bespreken. Vanaf dit punt gaan we strategische keuzes vertalen naar ontwerpkeuzes in sfeer, vorm en kleur.
    Na deze ontmoeting start ik met het schetsen en ontwerpen van een logo.
Het eindspel

Presenteren, digitaliseren en visualiseren

  • Na een korte check of de schetsfase nog steeds de juiste snaren raakt ga ik het logo digitaal verder uitwerken en de puntjes op de i zetten.
    Het logo, een secundair logo, de gekozen kleuren, de gebruikte lettertypes en hoe jouw thuisstijl eruit ziet in het gebruik verwerk ik in jouw eigen thuis-stijl-document.
Winst: Jouw thuisstijl

Jouw thuisstijl nu en in de toekomst!

  • En dan is het ineens klaar; jouw thuisstijl!
    Ik kom het bij je presenteren en bespreek met je hoe we het nu verder gaan implementeren en gebruiken zodat het niet zomaar een plakplaatje wordt, maar een echte eye-catcher voor jouw bedrijf!